Startsidan

Hem |  Anslagstavla  |  Synpunkter  |  A-Ö  | Kartor | Anpassa  |  Självbetjäning  |  International  |  Kontakt |  Logga in

Lyssna på sidan eller markerad text med ReadSpeaker
Turism

Ciceron

Ciceron är kommunens dokument- och ärendehanteringssystem.

Från och med årsskiftet 2015/2016 övergår kommunen till digital dokumenthantering för arbetet i kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och nämnderna.

För ändamålet används Ciceron Assistenten - för papperslösa möten och digitala  sammanträden.

Assistenten - användarmanual

Användarmanualen som finns under dokument här till höger, vänder sig till förtroendevalda och övriga användare av Assistenten.

Support

I behov av användarstöd i Assistenten vänder du dig till kommunsekreteraren eller någon av nämndssekreterarna. För övriga tekniska frågor vänder du dig till Kommunalförbundet ITSAM.

Senaste publiceringsdatum: 2017-04-19
Växel: 0144-350 00 | E-post: kommun@odeshog.se | Fax: 0144-350 30 | Stora torget 3, 599 80 Ödeshög | Klicka här för alla adresser